Friday, December 11, 2009

LEWATTTTT.......

xpenah dlm sejarah aku, aku terr...lambat bangunn.... ngeee..... mcm biasa zakwan bangun minum susu... dia bangun kul 4 la lbh kurang.. pastu dia tido, ngn aku2 pun tido.. xpela, nnt alarm hp aku bunyi aku bangunla.. tido punya tido aku tibe2 tdengar zakwan ek ok ek ok.. dia dah bangunla 2.. aku terkejut.. hr dah cerah.. tgk jam dah pkul 7.25... ape?? giler dah ni.. jantung aku jgn ckpla.. laju mcm br lps lari 100m.. aku kejut laki aku.. ckp dh lambat.. dhla arini ade kursus kt LPPKN.. kul 8 nk g.. siap2 kul 7.55 br gerak g keja.. kesian kak su,kak mas n mmbr kak mas... xpasai2 lambat sbb aku.. maafkan la keterlambatan linda ni yerk... hihihi... selalunye zakwan akan bgun kul 6lbh.. tp hr 2 dia blh xbgun plak.. kenyang sgt kot.. hehehe... ms on the way nk p keja ade ke laki aku blh ckp dia dh sedar kul 7.10.. dia ckp knp bini aku xbgun2.. myb dia g lmbt skit kot sbb ade kursus.. ade ke ptt.. lin cekik abg blh?? geram punya pasal... ngee....

2 comments:

  1. la, hehehe terlambat bgn, mesti kecoh je kan nak siap2 :) linda, kim salam ksu, mcm mana kes tukar dia tu? apa cerita terbaru kat sana?

    ReplyDelete
  2. th xper kmiza.. mengigil gakla ms 2.. hehehe... xpenah lambatla katakan.. kes tukar dia 2 telah digugurkan.. hehehe... berkat doa2 n solat2 sumer.. dia dpt ilham kot, so xjdla tukar.. cita terbaru.. mcmtu gakla.. ni baru tukar kpp lg.. hihihi...

    ReplyDelete